Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min syster är mongo, hjälp

Postat av sano den 21 Oktober 2008, 20:25
119 kommentarer · 246 träffar
Min syster har varit en lugn person innan, tills hon blev 14. Det var då allt spårade ur. Här nedan kommer en av många grejer som jag stör mig jävligt mycket på.

Syrror... Finner inga ord för svinen. Speciellt när dom är i tonårsåldern, FYFAN. Hon och hennes coola kompisar sitter och parkerar alla sofforna i vardagsrummet, slänger ut varenda jävel varje gång sparkar ut fanskapen, och värst är när hon tar in killkompisar och nån JÄVEL SKALL VARA UPPKÄFTIG MOT EN NÄR MAN SLÄNGER UT FANSKAPEN. Alltså fyfan, har gett flera käftsmällar på dom svinen som tror att dom är något, 15 år och sitter hemma hos mig/(oss) och beter sig som svin?

Och min syster är så dum så hon fattar inte när man säger till henne. Tyvärr får man ta till våld alltså, annars fattar hon fan inte.

En gång som jag kommer ihåg med, morsan låg och sov och jag satt vid datorn. Hör man hur det kommer in en jävla massa folk i vardagsrummet, men jag orkar inte bry mig just då för jag spelade poker och var i heads up ~700 dollar i första pris så jag tänkte vinna först sen säga till fanskapen.
Just då kommer morsan in och säger att jag får ta hand om idioterna. Säger till morsan att gå ut och att jag tar hand om dom sen. Efter en stund hör man hur morsan står och gapar där ute. Tänker: "NEJ fan sysslar hon med, jag sa ju att jag skickar ut fanskapen härifrån sen..." och jag tvingas gå ut, och där står ett litet svin, 16 - 17 år max? Och börjar närma sig morsan och det ser ut som att han skall slå henne. Det slutade inte bra för den killen skall jag säga, jag blev anmäld för misshandel men det skiter jag fullständigt i.

OKEJ där har ni min syster som är ett litet svin, som tror att hon kan göra vad hon vill, som tror att allt kretsar kring henne hela tiden.

Nu till frågan: Har någon haft samma problem? Vad skall jag göra med fanskapen som hon tar in i hemmet? Hon tar ingen hänsyn till att folk ligger och sover, spelar hög musik osv. Jag slänger ut dom varje gång, men det hjäper tydligen inte. Föresten är jag 19.
sry för ev stavfel.

/sano
Föregående tråd
Nästa tråd

119 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 119 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..