Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hmm rätt val eller?

Postat av havs den 20 Oktober 2008, 23:03
10 kommentarer · 26 träffar
De här är sant, tro de eller ej

jag vet att man aldrig ska fråga nån på FB om råd! men tänkte att de skulle vara skojj och se vad ni svarade iaf.

nog de dummaste jag har gjort på länge men :/

jag har suttit och snackat med en brud på msn ett tag nu hon är jävligt fin snäll , de bästa man kan tänka sig hos en tjej, men saken är att jag blocka hon för ett tag sen , ja nu tänker ni är du helt jävla dum i huve om hon är så snygg osv varför, saken är att hon bor en ganska bra bit ifrån mig, och jag börjar tycka om hon som fan, men hon tycker säkert inte om mig, skulle jag få känslor för henne sen skaffa hon kille jag skulle ju bli förstörd då.

Nu är min fråga till er på FB tycker ni jag gjorde rätt?

(jag ber om ursäkt för eventuella stav fel och särskrivning)

EDIT

jag hade kunnat träffa henne men de hade inte varit fören om 7 månader, och skulle jag prata med hon mer skulle jag bara börja tycka om hon mer, jag ångrar de jag har gjort men om jag forsätter å prata med hon så kommer jag bara ångra de ännu mer om hon skaffar kille.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar