hej ska lägga in musik på min mobil w880i sony ericsson men det säger det går inte att hitta en begärd sektor varför hur får jag bort det så jag kan lägga in den låten
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
En hemförsäkring täcker ifall din egendom blir skadad eller förstörs. Ifall din mobiltelefon skulle råka bli skadad, gå sönder eller bli stulen kan du få ersättning för detta från din försäkring. Ifall din mobil går sönder eller skadas kan detta ersättas via hemförsäkringen men hur och på vilket sätt skadan har inträffat spelar också in och kan vara avgörande för ifall du kan få några pengar eller ej. Ifall din mobil blir stulen från ditt hem ersätts den utan problem men ifall du har den med dig på stan eller fest etc kan det vara så att den vanliga hemförsäkringen inte täcker upp stölden.
Du borde få ersättning av försäkringsbolaget.
Hade en 3GS som vart stulen i somras. Polisanmälde sen tog det nån vecka så fick jag 4500kr att köpa ny mobil för. Blev en ny iPhone 4.
Tips, när du anmäler den stulen hos försäkringsbolaget, hävda att du hade den i fickan hela tiden och att du inte har en aning om hur den försvann.
Den var i min ficka hela kvällen så någon jävla idiot tjuv har ju tagit den från min ficka på något sätt. Jag är inte slarvig av mig och har aldrig tappat något...
Så IFs hemförsäkring borde stå för detta? Är helt knäckt har haft den i en vecka...
#11 Det är ju just det dom inte kommer tro, har han haft uppe den kan han ha lagt ifrån sig den. Har han haft den i fickan måste han ha tappat byxorna för att ha tappat bort den...
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Svårt att googla?
Jag fick ut en ny mobil på hemförsäkringen men var tvungen att betala självrisk på 1500kr.
Hade en 3GS som vart stulen i somras. Polisanmälde sen tog det nån vecka så fick jag 4500kr att köpa ny mobil för. Blev en ny iPhone 4.
Tips, när du anmäler den stulen hos försäkringsbolaget, hävda att du hade den i fickan hela tiden och att du inte har en aning om hur den försvann.
5300;- kostade den, i slutet på September.
Så IFs hemförsäkring borde stå för detta? Är helt knäckt har haft den i en vecka...
Isf så har du väl tjänsten find my iPhone
Biff=kirrad
Han fick en ny genom sin försäkring. Kommer inte ihåg vad självrisken gick på men runt 1000:- skulle jag tippa på.