Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

när var du som argast?

Postat av Macz!! den 19 Oktober 2008, 21:41
28 kommentarer · 137 träffar
ja, idag är en såndär dag då jag är riktigt,riktigt arg, men vet inte riktigt varför. ibland blir det så, man är allmänt grinig och kinkig, och allt retar en.

så,för att skapa en diskussion: när var du som argast?

jag var nog som argast en gång för några år sedan när vi skulle åka till fjällen med skolan i en vecka med buss, och eftersom de var fullt i bussen av någon andledning fick inte allas bagage plats i just den bussen vi skulle åka med, eftersom så många hade med sig skidor och snowboardar etc. så det bagaget som inte fick plats fick fraktas separat med en annan buss, som skulle till samma ställe. med andra passagerare.

gissa vems gods som fick åka med den andra bussen?

och gissa vad som hände? jo, bussen fastnar nånstans påvägen,så mitt bagage kommer inte fram förens en dag senare, och jag hade inga pengar till att hyra saker, så jag har fått sitta i stugan med en lärare och läst veckorevyn.... då blev jag lite arg.

så,när blev du som argast?
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..