Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag blev lurad på internet

Postat av Ostrobar den 16 Oktober 2008, 23:59
18 kommentarer · 48 träffar
Hej. Jag har var it oskuld i 17år och en dag så tröttnade jag på det så jag gick in på en sån här sida där man kan träffa en sex kompis. jag la in en bild på mig där man ser hela mig naken och jag såg till så att jag fick stånd när jag tog bilden. Dagen efter var det en tjej som var 18 som skrev till mig och sa att hon också var trött på att vara oskuld, hon var väldigt snygg så jag undrade om hon ville få det överstökat. Och hon var villig och vi bestämde träffas nära nära mitt hus, hon sa också att jag skulle ha på mig något sexigt så jag drog på mig en borat badräkt som jag hade köpt i norge, sen satte jag på en lång rock på mig. Jag stod och väntade i ungefär tio minuter på att hon skulle komma det var då 3 killar får 1an som sprang fram och började skratte åt mig de sa att jag var sjuk och att jag skulle stanna i oskuld föralltid. Jag sprang direkt från platsen gråtande och nästa dag hade de satt up bilder i skola på mig naken och skrivit (Sexig oskuld söker kvinna att ha sex med).

jag bryr mig inte så mycket om det för jag har inte så många vänner i den skolan även fast alla håller på att reta mig. Nu ska jag träffa en tjej igen och jag under kära fragbiters om jag ska våga träffa henne?

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..