Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hade på mig trosor

Postat av s1ckpoet den 15 Oktober 2008, 21:53
132 kommentarer · 317 träffar
hej!

det var idag, vaknade av att klockan ringde kl.07.40, men jag skulle gått upp kl.06.40 egentligen hade råkat ställa klockan fel.

jag fick panik och rusade upp, gick till toan och sköljde ansiktet och borstade tänderna. sen gick jag till mitt rum igen med raska steg, öppnade min klädkammare och tog först fram ett par strumpor och satte på mig, sen skulle jag ta ett par kalsonger. jag letade och letade, men jag hittade inga, fick ännu mer panik.

var tvungen att skynda mig för jag skulle hålla i en gympalektion.

iaf... jag letade vidare, överallt typ. under sängen, bakom tvn och datorn, i tvättkorgen och i andra rum, men jag hittade inga, alla var i tvätten.

jag gick in i min morsas rum och letade lite i hennes lådor, där hittade jag trosor. jag ser inget annat alternativ än att ta ett par av hennes trosor (vanliga med små blommor på), så jag gjorde det. sen fixade jag klart mig och drog till skolan.

jag kom lite sent, var själv i omklädningsrummet när jag bytte om. sen gick jag in i salen och höll i min lektion. nu till grejen...

efter lektionen så var jag rätt trött, deltog själv på vissa grejer. hann ju inte ta en dusch innan skolan så jag tänkte skynda mig att ta en dusch.

började med att ta av min t-shirt, sen tog jag av mig mina gympaskor, sen tog jag av mig mina shorts, hade totalt glömt av att jag hade trosor på mig, då... började en skratta åt mig och sa med hög röst "Hahaha kolla bögen har trosor på sig"

alla killar i klassen vände sig om och kollade på mig och skrattade och kallade mig öknamn.

jag tog på mig mina vanliga byxor fort och det andra och försökte förklara mig, men de lyssnade inte utan bara skrattade.

det har tidigare legat uppe några bilder på BDB när jag kysser en kille på fyllan som typ alla har sett. så nu tror de typ att jag är gay på riktigt, men de var ju bara en kul grej på fyllan liksom, tror flera av er här också kanske gjort sånna grejen. anyway...

på den andra lektionen vi hade, kom lite sent till den också, men alla killarna började skratta när jag kom in och så så höll dom på med mig under lektionen, typ sa saker som bl.a:

"ska du byta om inne hos tjejerna nästa gympalektion eller?"

"ska vi gå på stan och köpa lite smink sen tillsammans? behöver tips min flickvän fyller år tänkte att du kanske visste"

"använder du bara trosor eller kör du med bh också?"

jag försökte att inte bry mig, men det var inte så lätt, försökte komma på nåt att bevisa att jag inte är gay. då gick jag fram till den bruden som jag gillade sen tidigare, trodde jag, hon stod med ryggen vänd.

Spanka till henne på röven hårt och sa samtidigt "Tight ass asså" och när hon vände sig om fort så greppa jag hennes bröst.

då till min stora skräck ser jag att det inte är hon, utan det är en ung vikarie. jag blir helt chockad och min puls blir hur hög jag som helst, jag sa med en nervös och ljus röst "förlåt jag trodde det var nån annan". alla i klassen bara skrattade...

sprang ut ur klassrummet och ut ur skolan så fort jag kunde...

ni måste hjälpa mig...

hur ska jag göra för att få bort denna stämpeln jag har fått?

mvh/ s1ckpoet
Föregående tråd
Nästa tråd

132 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 132 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..