1
Spelbutiken.se wtf
Postat av Leogetz den 13 Oktober 2008, 18:50
9 kommentarer · 113 träffar
tjeena! jag tänkte spara lite hundringar genom att köpa gta 4 på Spelbutiken.se ! Det står att dom ska skicka varan samma dag, men jag beställde i onsdags kväll, då fick jag en konfirmations länk där de stod så här: Din beställning har nu kommit oss, den är ännu inte skickad. När beställningen är skickad, så skickas en leveransbekräftelse till dig via e-post.
Jag har betalat spelet, utan att blivit användare, men när fan skickar dom spelet då? De står ju att dom skickar spelet samma dag, men dom hade hela onsdagen torsdagen och fredagen på sej, helgen kan man ju förstå så ja tänkte att dom skulle skicka det idag på en måndag, men inte fan har dom gjort det? Känner mej lite blåst nu och vet inte hur jag ska göra , har ju liksom betalt de! :S
Nån som vet varför dom är långsamma eller har de blivit en miss eller något? :S
Jag har betalat spelet, utan att blivit användare, men när fan skickar dom spelet då? De står ju att dom skickar spelet samma dag, men dom hade hela onsdagen torsdagen och fredagen på sej, helgen kan man ju förstå så ja tänkte att dom skulle skicka det idag på en måndag, men inte fan har dom gjort det? Känner mej lite blåst nu och vet inte hur jag ska göra , har ju liksom betalt de! :S
Nån som vet varför dom är långsamma eller har de blivit en miss eller något? :S