1
dator och internet problem *HJÄLP
Postat av AlexanderBard den 12 Oktober 2008, 21:29
4 kommentarer · 181 träffar
Tja alla. Det är så att för någon dag sen så hände något konstigt. Har frågat massor vänner fast ingen kan fatta vad problemet kan vara. Så kan tänkte att ni kunde hjälpa mig kanske. Det är så att mitt internet är konstigt. Det funkar som vanligt fast jag kan inte gå in på så många sidor för något är fel.Exempel kan jag inte gå in på google fast bredbandskollen funkar. Det är väldigt få sidor som funkar. Och på testet står det att ja har runt 8-12mbit precis som det brukar. När ja startar wow så kommer det upp "unable connenition" och om jag ska lira cs funkar det bara genom offline mode annars funkar det inte.
Och jag blir "steam connect lost" efter 0-2minuter spelande. Nå ni förstår mitt problem. . . Jag har sökt virus rensat cash minnet och så testas att slå av brandväggen utan resultat. Jag vet inte vad jag kan testa mera ge gärna förslag. Och försök att ge seriössa förslag / fredrik
Och jag blir "steam connect lost" efter 0-2minuter spelande. Nå ni förstår mitt problem. . . Jag har sökt virus rensat cash minnet och så testas att slå av brandväggen utan resultat. Jag vet inte vad jag kan testa mera ge gärna förslag. Och försök att ge seriössa förslag / fredrik