Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Damp på polare

Postat av v0ldemårten den 10 Oktober 2008, 22:53
26 kommentarer · 143 träffar
Har nu fått riktig damp på min polare. Gått i samma klass i 2-3 år och vi sökte till samma linje. Utanför skolan när det bara är vi två så är han schysst och så. Men i skolan när han hamnar med några andra så blir han liksom direkt helt cpskadad och är emot mig hela tiden!

Han måste kommentera allt jag säger, han tar min keps 24/7,

hoppar på mig helt plötsligt.

Det här kanske är lite lol men jag har börjat lira warhammer. Han kom hem till mig och såg de å tyckte det var najs, vi snackade lite om skillnaderna mellan war och wow å så. Nästa dag i skolan snackade jag med två andra i klassen om war å de tyckte de sög. Då sa min polare att det sög å att jag var en idiot som försvarade de spelet med dåliga argument.

Han kallar mig nörd och sånt när han själv sitter och lanar varje helg. Sen när jag säger det så säger han att jag ljuger.

Fått riktigt damp på honom och han är bara så när han är med 2 andra i klassen (som också gick i vår gamla klass).

I våras när maiden biljetterna släpptes så skulle vi gå.

Jag skulle boka och jag frågade 10000000 gånger min polare om det var helt säkert att han kunde gå på konsären och han sa ja.

Men sen efter jag bokat biljetterna så säger han när sommarlovet börjar att han ska till spanien och att det varit bestämt sen julen..

Imorgon ska vi boka biljetter till acdc och han ska nu boka. Nu vägrar han boka till mig för han ska boka till hans två polare..

Så ska jag bara skita i han? Snacka med han? Vad ska ja göra för att få han att sluta vara så jäkla cp när han e med två andra i klassen? Tycker ni han är en bra polare?

Om jag pratar med han så typ lyssnar han inte heller.. venne hur ja ska få han å fatta

Venne riktigt hur jag ska liksom sluta vara kompis me han. Har svårt att liksom bara strunta i en person för ena dagen är han helt cp å andra dagen skit schysst.. Så kom me lite tips :=

Hoppas ni fattar problemet & sorry för att de blev lite mycke text
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..