Hej gott folk.
Jag satt och pratade med min mamma för en stund sedan och kom in på samtalsämnet om när jag började snusa. Jag kom ihåg när hon upptäckte mej när jag snusade för 7 år sedan, när jag var 14. Jag satt i mitt rum och lanade med ett par kompisar, och skulle gå ut till köket för att hämta nånting. Mamma satt i köksstolen och pratade med min moster, och utbrister:
"Vafan har du under läppen?".
Jag drog till med:
-Tuggummi! Det är tuggumi!
-Javisst, säkert...
Varken hon eller jag sa något mer, efter det så accepterade hon nästan att jag snusade, fast jag smög med det ändå. Det tog ett år innan jag vågade fråga om hon kunde köpa en dosa till mej, och hon gick med på det. Därefter blev jag bara ännu mer beroende, och numera har man "sluta snusa" tankar.
Men till saken, vad är eran historia när din mor eller far kom på er första gången med snus, tobak eller liknande?
EDIT: Glömde självklart alternativet "Ja, både och".
Min historia är att jag hade tagit lsd, så kom jag hem och trodde vi hade ponnnys hemma. Det var kul
Morsan upptäckte mig först, men det enda hon sa var "Se till så att inte pappa ser det där, då blir han tokig".
Dagen pappa upptäckte mig så sa han "Se till så att inte mamma ser det där, då blir hon arg!" =)
Det var väl min historia ^^
Och #4 Du är pinsam
Min mamma såg det när jag var 12 ehehe, jag var smart och lagra dom i en petflaska på rummet när jag använt dom..
Blev ett jävla liv!