Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

utskälld av två arga bloggerskor

Postat av W. Kowalski den 9 Oktober 2008, 13:18
24 kommentarer · 64 träffar
Är riktigt förbannad i detta skrivandes nu. Här ska ni få ta del av min hatiska morgon.

Skulle iväg en sväng med bilen förut.
Satt och lyssnade på Elvis Presley - Suspicious Minds och startade bilen samtidigt som jag sakta rullade nedför den lilla sluttningen vi har till uppfart. Då till min fasa hör jag gälla skrik från min högra sida som stör min bländade sång.

Lägger huvudet över min högra axel och blickar ut genom passagerarsidans fönsterruta.

Till min fasa ser jag då två äckliga blondiner med två varsina chiuauaor, dom där små fula hundarna som alla Paris Hilton Wannabes har. Dom står bara där och jag ser att munnarna rör sig som om de precis skulle stoppa kuk i mun. Antagligen ville dom förmedla något i stil med 'akta våra hundar' eller 'se dig för din jäva idiot'.

Vafan blire tänkte jag och körde vidare. Det slog mig några minuter senare vad som egentligen hade hänt. Jag hade blivit verbalt attackerad och nedtryck av två stycken bloggerskor som hade den brutala tajmingen att närma sig precis när jag backade ut från min uppfart som är skymd av en mur.

Avståndet det handlade om var hela två meter tillgodo och jag vet fortfarande inte vad dom skrek åt mig, men en sak är säker.
Dom har förstört hela min dag!

Jävla bloggerskor med hundar, tror dom är något. Fyfan.
Här är en bild som visar på ett ungefär hur situationen såg ut:
http://www.speedyshare.com/525 501341.html

Uppmuntra mig, snälla!!
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..