Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Wtf händer?:S

Postat av yah<3yah den 8 Oktober 2008, 03:28
16 kommentarer · 114 träffar
Ja hallå.

Sätter mig och skriver lite här på fb för har inte något annat att göra :/. Igår så hände något riktigt konstigt, jag gick ner för att göra nudlar vid ungefär halv 2 tiden. Jag sitter och läser tidningen och väntar på att vattnet ska börja koka och så hör jag ett pipande ljud från vardagsrummet, trodde först att det var telefonen som pep för att den inte var laddad. Jag gick till vardagsrummet och telefonen är på laddning och jag förstod inte vad det kunnat vara, men när jag väl står där framför tvn så hör jag min hund börja morra :/ och han kollar ut genom fönstret, kan ju säga direkt att om han hör något elr så så morrar han inte utan han börjar skälla direkt, nu morrade han verkligen och jag blev ju såklart lite små rädd och kollade ut genom fönstrena men kan ju inte se något för det är kolsvart ute.

Så sa jag till min hund att vara tyst och tände ljuset till verandan, och när jag kollar ut mot tomten så ser jag någon stå där ://, fast jag kan ju inte se vem det är för det är mörkt som fan och ljuset lyser bara på verandan, och hon/han stog bara där och jag får en känsla om att det börjar likna en film elr något som ungefär franska filmen Inside ni som sett den. Konstigt nog så släckte jag ljuset och gick till köket igen, kände mig inte så skraj elr så för jag har ju ett 65 kilos monster på soffan och jag kan försvara mig osv. Fortsätter med nudlarna och hör att hunden gick ner från soffan och ställde sig framför bakdörren och kollar ut och nackhåren står upp, så jag tänder igen och där står han/hon igen fast nu har han/hon gått mer åt vänster så han/hon står vid andra sidan av tomten och det konstiga är att när jag tänder ljuset och min hund ser henne/honom så börjar han inte skälla elr morra elr något alls står bara och kollar där. Då blev jag lite skraj för jag förstod ingenting och min hund är ju en hundvakts ras. Sen nästa natt dvs inatt så skulle jag gå ner och hämta vatten så ringer telefonen och jag svarar, så säger någon (lät som en kille iaf) att jag skulle gå till bakdörren och så la han på. Så jag gick dit och kollade ut och såg att det var en lapp fasttejpad på fönstret :/ så jag tände ljuset och kollade ut mot tomten men nu var ingen där så jag öppnade dörren och tog lappen, och det står inget på den fast det var en stor röd fläck på den, vet inte om det var blod elr vad det var och blev ju mer chockad.

Och jag försöker inte göra någon tråd som "Läskiga telefonsamtal" elr något, utan ville bara ha något att göra nu på natten xD.

diskussion: har något sådant elr liknande små läskigt hänt er? isf vad?:D

Vet iofs vad jag ska göra åt det här, antar väll att jag bara ska se om det fortsätter och då får jag väll gå ut och ge honom en omgång med hunden xD.
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..