Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fejk brud?

Postat av knuut den 6 Oktober 2008, 23:29
52 kommentarer · 94 träffar
Tja fb behöver hjälp med en sak. jag stod i duschen efter träningen men en m8 och vi typ snackade om vanligt skit och sånt. helt plötsligt tänkte jag skoja med personen och säger, är heaton ngt att ha ? ;) (tjejen heter ej heaton men vill inte lämna ut namn:p) Han bah: a hon blablabla börjar prata på o säger efter några sek äre ngt mellan er 2 lr. ja ba nää så att hon kom från samma håla som du osv o så och sen vare inte mer än det. nu för kanske 10 min sedan får jag två sms på det första står det "hej! :)" & det andra "det är wallesson*" (vi säger att wallesson är efter namnet). Nu har vi snackat o så och hon säger att hon fick mitt nr från bandy m8en. btw lirar bandy. hon babblar på nu men är inte 100 på att det är hon.. hur kan man hitta nr till folk som är under 18. har testat eniro o så men det hittar ej hennes nr. help!!

sry för min rinkebysvenska men ville bara få ut tråden på ngn min
Föregående tråd
Nästa tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..