1
Dricka + Optiker = fail?
Postat av hAjlajt den 5 Oktober 2008, 23:41
28 kommentarer · 221 träffar
På Fredag ska jag på fest (väntat på den länge), men nu dök det upp ett litet problem. Iallafall så har jag tid hos optiken klockan 11.00 på lördag morgon. Tror ni att optiken kan se på mina ögon om jag har druckit under gårdagen? Eller tror ni att jag typ får försämrad synförmåga eftersom jag är bakis? Vill ju liksom inte få fel linser för att jag ser dåligt när jag är bakis :(. Pappa ska med också eftersom han köper linserna och sånt. Vill ju inte att han ska få reda på att jag dricker(har aldrig blivit påkommen).
Så vad ska jag göra :(? Har ni några eventuella tips om hur fasen jag ska göra, det blir svårt att byta tid då mina linser är slut och jag måste ha nya denna veckan. Om jag ska byta tid vad ska jag ha för anledning till pappa min?
Kan ni inte försöka ge lite fler tips om hur jag ska kunna byta tid :(? anledningar osv :)
ber om ursäkt för eventuella stavfel
MVH HAJLAJT
Så vad ska jag göra :(? Har ni några eventuella tips om hur fasen jag ska göra, det blir svårt att byta tid då mina linser är slut och jag måste ha nya denna veckan. Om jag ska byta tid vad ska jag ha för anledning till pappa min?
Kan ni inte försöka ge lite fler tips om hur jag ska kunna byta tid :(? anledningar osv :)
ber om ursäkt för eventuella stavfel
MVH HAJLAJT
Ska jag dricka under fredagen?
40 personer har röstat