Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

timer på element

Postat av zahp den 13 November 2004, 22:44
24 kommentarer · 860 träffar
Hejsan, jag har värsta affärsidén på G! ;)

Nej men skämt åsido, när jag sitter i mitt rum på dagarna så svettas jag sönder, det är: *går å kollar väckarklock-termometern* ~25 grader här inne! Och att öppna fönster vill man inte göra, då flyger det in massa djur, regn och annat skit. Därför har jag aldrig mit element på, för då skulle jag brinna upp.

Men nu är det så att jag vägrar gå ur sängen på morgornarna, då jag fryser sönder! Att sätta morgonfötterna på det kalla golvet är inte att tänka på, eller att slänga av sig täcket och känna den kalla luften bita tag i min kropp! och att sova i en t-shirt är omöjligt, skulle inte kunna somna i 25grader och t-shirt samt ett tjockt täcke på det. Så man ligger kvar där och komemr försent till skolan. Dom stunderna tänker man "ooh varför hade jag inte elementet på" Men dagen innan kan man inte sätta på elementet, pga anledningen jag skrev tidigare.

Är det någon av er fragbitare som känner likadant?
SKulle det inte vara en smart idé att uppfinna en timer till elementet, det borde inte vara, så att säga "fyssiskt omöjligt" eller? Jag skulle köpa en på dirren.

Aja det var allt för mig, tack för ordet och att ni orkade läsa, pusshej!
Föregående tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..