Hejsan FB
|| Mycket text ||
Jag känner att jag behöver få skriva av mig lite och få lite tips o råd på nått håll... Alltid nån som kommer med nått vettigt.
Nu var det ju så att mitt ex åkte till turkiet för ca 4 veckor sen och var där i 2 veckor... Hon älskade mig jätte mycket när hon åkte och inget när hon kom hem.
Jag åkte hem till henne direkt den dagen som hon kom hem för jag hade ju saknat henne som fan.
Det börjar med att hon är hel konstig och vill typ in pussa mig osv... Det förklarar hon bort genom att säga att hon är trött (hon kom hem på morgonen) Okej tänkte man ju då. Det blev inte bättre på hela dagen där...
Lite senare på kvällen duschade vi tsm som vi hade gjort flera gånger innan och där var de hel konstigt också fattade inget o jag började ju bli ledsen!
Aja så jag klädde på mig osv o då kändes de bara ännu mer konstigt o hon började såra mig. Efter att ha hört en massa skit så med tåren i ögat så klädde jag på mig jackan och skulle gå hem (2mil från mig bor hon) då tvingar hon mig att stanna
Jag sover där och är ganska ledsen men hon skiter i de.
Hon ställer klockan så vi hinner upp i tid till skolan, Då så ställer hon den fel så vi går upp kl 05.15 istället för 06.15 så de blev piss där mer.. Hon hann såra mig ännu mer innan vi gick till bussen.
Buss resan blev ganska tyst o hon såg konstigt på mig.
När vi kommer fram till skolan så skiljs vi åt till olika lektioner och hon pussar mig o säger att hon älskar mig o allt känns bara konstigt efter vad som har hänt. Vi träffas i skolan precis som vi gjorde innan hon åkte o de kändes mer normalt.
När jag står med henne o väntar på bussen (vi åker olika hem)
När slutligen bussen kommer säger hon "Jag älskar dej jätte mycket!" o jag tänker ju inte mer på de så.
När jag kommer hem så skriver hon på msn att hon inte vet om hon älskar mig längre (de va ca 1h 30min efter hon hade sagt de)
Jag blev skit ledsen och försökte förstå varför o ställde frågor hela tiden om de hände nått i turket med de gjorde de inte sa hon.
Så höll de på i 1 dag till då började jag tjata på henne mer om de hade hänt nått... Till slut sa hon att hon hade träffat en kille där nere
Sen nästa dag tjatade jag mer o då hade dom kramats
Tjatade mer nästa dag o då sa hon att dom hade pussats
O jag tyckte de kändes konstigt så jag ringde henne 7 på morgonen o pressade ut henne att dom hade hånglat...
Det äckliga är att hon hade gjort det med en kille som är 22 år ( 8 år äldre) och bor inte så jätte långt ifrån mig.
Och hon gjorde slut o sa att hon skulle tänka över känslorna för mig.... Jag var hemma hela veckan o bara grät o försökte tänka på nått annat men de gick inte.
Jag påminde henne om alla fina minnen vi hade tsm o hon började tänka mer. Tillslut blev de så att de inte blev vi igen...
Men jag fick henne att lova att inte hålla på med nån ny kille på ett bra tag därför att man blir ju så jävla ledsen.
Hon lovade de säkert 5 gånger över telefon
Igår så gick jag på bio med min bror o hans flickvän (mitt ex stora syster, för övrigt riktigt trevlig o snäll) Då fick jag veta att mitt ex hade varit där o fått sprit av henne o sa att hon skulle på fest (hon har trott hela tiden att hon ska festa varje helg så som dom gjorde i turkiet.
Jag blir ju själv klart jävligt rädd att hon ska hålla på med nån ny kille efter som hon hade lovat att inte göra de.
Idag så frågade jag en kompis vad som hade hänt o han sa inte så mycket o verkade riktigt konstig.. så jag hoppar på moppen och kör till han på dirren går in genom dörren utan att knacka o pressar ut information ur han.
Tillslut fick jag veta att hon hade åkt med honom hem och en annan kompis o hennes kompis
(Mitt ex och hennes kompis och 2 av mina kompisar)
Då får jag veta att han som jag hade frågat hade hånglat med henne den kvällen (och han visste mycket väl hur jävla piss jag mår över allt och han hade lovat en annan av mina kompisar att imte göra nått med mitt ex)
Sedan hade mitt ex o hennes kompis sovit över där tills idag.
Allt händer så jävla fort vi har gjort så mycket tsm jag o mitt ex... Vi var nästan som ett gift par och alla i skolan sa att vårt förhållande var på en helt annan nivå än andras va.
Och så har allt gått åt helvete så här saknar henne som fan!
Hon hånglade med 2 av mina kompisar som jag har känt sen dagis! Och ingen av dom visar att dom ångrar de trotts att dom säger att de inte är nått... och jag fattar inget
FB vad ska jag göra? Allt i mitt liv har rasat ihop nu skola,hon allt...
Har ni varit med om nått sånt här? Vad ska jag göra?
Mkt stav fel är aldrig fel :P
MVH Nivarn!
billigt och bra
Steget ner är detta kortet: http://www.netonnet.se/art/dator/komponenter/grafikkort/evga-geforcegtx980scacx204gb/211222.7050/
Sedan är det detta kortet: http://cdon.se/hemelektronik/99-videocard-pci-express-amd-sapphire-p30846584?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=%2899%29+Videocard-PCI-Express-AMD+Sapphire&utm_content=30846584&utm_campaign=prisjakt_se_home-electronics_Fynd%20-%20PC%20-%20Components
lite osäker på om det inte släppts nyutgåva av det sistnämnda grafikkortet (lite bättre prestanda för lite större peng). De två nvidia grafikkortet har 3 DP, 1 HDMI och 1 DVI. Tror att AMD har två DVI-ingångar.
Länkarna är lite snabbt baserat på billigast pris (pricerunner).
#2 typ mellan 2.5-4 hade jag tänkt. typ h1z1, dishonored, wow mm
#4 tackar för förslagen !
#5 mitt senaste blev så överhettat så för tillfället har något gammalt gaming kort från typ 08 eller något :D