Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator bugg Rs

Postat av muppiet den 4 Oktober 2008, 01:43
9 kommentarer · 222 träffar
Hej för ett tag sen så sa min pappa och hela min familj att jag borde damsuga datorn därför dom trodde att den var jätte damig av sig,

Så jag stängde av dator och drog ut sladdarna , öppna datorn och tog det väldigt lugnt med dammsugaren så jag inte skulle skada något .

Sen när jag sätter igång datorn igen så märker jag att jag behöver installera min mus Deathadder , och alla min inställningar på min skärm är helt tillbaka ställda.

Ställer in allt som det var som jag tror. Startar cs med cp sens därför jag hade inte hittat tillbaka helt. Sen märker jag att jag Fps dropar mycket när jag snurrar runt. Sen märkte jag en dag senare att jag kan inte titta på film längre på "Windows Media player" och "vlc" Det är ljud och ingen bild.

Detta börjar jag tröttna på och hittar ingen lösning på det.
Så jag vänder mig till er som har varit med om detta innan mig och vet vad man ska göra.

Vet att man ska söka på Google innan men på vad ? "rs bugg dotor fps dropp"
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..