Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Almby skolan hotad!

Postat av oscar<3 den 2 Oktober 2008, 22:09
49 kommentarer · 263 träffar
Som kanske några av er(antaglien inte många) har sätt på nyheterna så har almbyskolan i örebro blivit hotad precis som den finska skolan. En kille la hursomehelst upp en film/text eller nått på ytube där han säger/skriver att alla ppå skolan ska skjutas osv :p Han avslutar med: alla ska dö, ingen nåd.

Det var polisen(?) i florida som hittade klippet, som sedan medelade polisen i örebro och dom spårade upp ipn och åkte hem och grep honom. Den ända på skolan som vet vem de är är rektorn. Inte ens lärarna vet än:p Vad tror ni kommer hända med denna elev, kommer han få gå kvar på skolan? Det stog i nyheten att han va 15 år och det betyder att han går i 9an, det gör jag med :p Har en i min klass som i princip jag aldrig pratar med och han var inte där idag :p Misstänker honom^^

Hursomhelst vad tror ni kommer hända med denna person? kommer han få gå kvar på skolan? och tror ni dom kommer gå ut med vem det är?

EDIT: hittade nyheten :p http://www.na.se/artikel.asp?i ntId=1391551

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..