Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet.

Postat av sajjon den 1 Oktober 2008, 21:18
11 kommentarer · 57 träffar
Tja allihopa flyttade idag in i en lägenhet och fick mitt modem/router osv på posten gick och hämtade det kopplade in allting som det ska vara "3 hål i väggen" comhem.
När jag har kopplat in allt oså tycker jag att internet känns hur segt som helst så jag börjar undra va som är fel o gör ett TPTEST som visar att jag får ut 0.24 mbit och jag har 10mbit tänkte att det kan ju inte stämma så prövade jag tanka hem nånting då tankade jag i 30kbps så nu testade jag ringa comhem men de va kö på 50 personer så hade ingen lust att vänta.

Sen en grej till e att om ja kör direkt in i modemet har ett "Starweb" så hamnar ja på 2mbit när jag kör me modemet och routern "D-Link" så hamnar jag på 0.24 mbit och har 2 datorer så båda måste vara ikopplade.

Så nu vänder ja mig till er å ser om nån av er kanske kan råda mig med nånting som kan hjälpa mig för det här funkar bara inte!

Tack / DE_VA_SAJJON
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..