1
Nya hörlurar - Galen granne!
Postat av loggan.dll den 29 September 2008, 17:25
21 kommentarer · 159 träffar
Tja!
Har ett problem med min granne som klagar på allt och alla i hela huset.
Det är så att vi olyckligtvist bor över henne.
Iaf, hon lyckas höra allting som kommer ifrån vårat hus och ringde störningsjouren 2ggr i helgen, även om det var vääldigt tyst andra gången hon ringde.
En anledning är att mitt ljudsystem är ganska högt och min mamma erbjuder nu att köpa ett par nya hörlurar.
Jag har dock ändå på väldigt låg volym, men det verkar som att basen går ner till henne direkt. Skriver en till tråd sen om hur man kan ljudisolera rummet.
Undrar då helt enkelt vilka hörlurar som är bäst i 500kr+ klassen.
Maaaaaax 600kr.
Hade ett par Icemat Siberia White förut som gick sönder som jag bara älskade, funderar på att kanske skaffa ett par sånna.
Vill ha bra bas.
Har ett problem med min granne som klagar på allt och alla i hela huset.
Det är så att vi olyckligtvist bor över henne.
Iaf, hon lyckas höra allting som kommer ifrån vårat hus och ringde störningsjouren 2ggr i helgen, även om det var vääldigt tyst andra gången hon ringde.
En anledning är att mitt ljudsystem är ganska högt och min mamma erbjuder nu att köpa ett par nya hörlurar.
Jag har dock ändå på väldigt låg volym, men det verkar som att basen går ner till henne direkt. Skriver en till tråd sen om hur man kan ljudisolera rummet.
Undrar då helt enkelt vilka hörlurar som är bäst i 500kr+ klassen.
Maaaaaax 600kr.
Hade ett par Icemat Siberia White förut som gick sönder som jag bara älskade, funderar på att kanske skaffa ett par sånna.
Vill ha bra bas.