Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Haha, grattis :) Jag spelar på lången någon gång då och då. Slänger max en hundring dock, inte i närheten utav dina summor :) har inte råd att förlora allt för mycket då jag är skitkass på att spela ;)
#46 jag är en stor chelseafan och följt dom i cirka 10år och dom senaste 5 så har ja lärt mej att man betar inte på chelsea borta i CL dom spelar alltid på 0-0 allt annat än oavgjort är bara plus för stor lagen...
Kobben verkar ha försvunnit men iaf, jag ska försöka hålla lite liv i tråden.
Ligger +5000 nu sedan jag började spela för 10 dagar sedan. Började med en rulle på 15000 så nu är jag uppe i 20000. Jag har lärt mig massa nytt. Man ska spela max dubblar såvida man inte är väldigt väldigt säker på sin trippel. Försök hitta bra spelvärda odds istället för att bara spela på 1.20 favoriterna. T.ex. Sverige - Portugal. 2.30 är rena drömoddset för ett taggat Portugal som är tvunget att vinna mot ett väldigt skadedrabbat Sverige.
Sedan är liveodds relativt lätt att vinna på. Helst basket, tennis, handboll osv. Passa er för fotbollen..
Tips för imorgon. Mariestad - Malmö Redhawks 2a till 1.40.
Malmö förlorade med 2-1 hemma mot Sundsvall förra matchen. Det får inte och ska inte hända. Lita på att de kommer vara rejält revanschsugna.
Mer tips imorgon förhoppningsvis.
tack #109..satt in en femhundring nu. Här ska det bettas, även om fredagar aldrig bjuder på några kul spel :/
Tipsar dock som #106 samt om Björklöven på hemmaplan mot borås, jobbig väg att färdas samt starka på hemmaplan, säker etta.
Till helgens landskamper har jag bara ett spel, eventuellt två.
Handikappspel på Portugal ger 5 x pengarna, vilket är sjukt bra. Kommer förmodligen att satsa en ganska stor summa på det. Om Sverige vinner är det en glad överraskning.
En tvåa på Italien som ger 2 x pengarna är också grymt lockande, kanske i en kombination med handikappspel på Portugal så får man ett odds på 10 x pengarna. Känns som en sån där match där italienarna gör en skitmål i 89:e minuten och vinner.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Sägs om denna HT/FT 1/1 på Örgryte, 1.80 odds?
Mellberg, svensson, linderoth, chippen, alexandersson, larsson. Alla borta, säkert nån jag missat dessutom.
Ligger +5000 nu sedan jag började spela för 10 dagar sedan. Började med en rulle på 15000 så nu är jag uppe i 20000. Jag har lärt mig massa nytt. Man ska spela max dubblar såvida man inte är väldigt väldigt säker på sin trippel. Försök hitta bra spelvärda odds istället för att bara spela på 1.20 favoriterna. T.ex. Sverige - Portugal. 2.30 är rena drömoddset för ett taggat Portugal som är tvunget att vinna mot ett väldigt skadedrabbat Sverige.
Sedan är liveodds relativt lätt att vinna på. Helst basket, tennis, handboll osv. Passa er för fotbollen..
Tips för imorgon. Mariestad - Malmö Redhawks 2a till 1.40.
Malmö förlorade med 2-1 hemma mot Sundsvall förra matchen. Det får inte och ska inte hända. Lita på att de kommer vara rejält revanschsugna.
Mer tips imorgon förhoppningsvis.
Tipsar dock som #106 samt om Björklöven på hemmaplan mot borås, jobbig väg att färdas samt starka på hemmaplan, säker etta.
Handikappspel på Portugal ger 5 x pengarna, vilket är sjukt bra. Kommer förmodligen att satsa en ganska stor summa på det. Om Sverige vinner är det en glad överraskning.
En tvåa på Italien som ger 2 x pengarna är också grymt lockande, kanske i en kombination med handikappspel på Portugal så får man ett odds på 10 x pengarna. Känns som en sån där match där italienarna gör en skitmål i 89:e minuten och vinner.