1
Riktigt otur, hjälp mig
Postat av Armborst Pistol den 28 September 2008, 17:28
12 kommentarer · 46 träffar
hej min dator är inte den bästa det är eng ammal dator typ 5 år gammal men häromdagen börja den brinna när jag och 2 kompisar var hemma hos mig dom sa att jag skulle släcka me vatten så jag hämtade 5 hinkar och kastade på det blev kortslutning och min dator gick sönder helt -.-
mina föräldrar blev skitarga på mig och jag arg på mig sj.. dagen efter bestmde jag mig för att köpa en ny dator så jag ringde till en dtatorbutik och bad dom bygga ihop en hyfsad dator. jag åkte och hämtade den och betalade typ 7500 för den dom sa att ja fick halva priset på en skitbra virusprogramm som egenlitgen kostade 1000 men fick den för 500 men jag sa att ja inte ville ha ett för ja tänkte ladda hem. när jag kom hem så laddade jag hem
ett virusprogram och det va virus i det så min dator gick SÖNDER ...
Iallafall nu måste jag formationerna eller vad det heter nån som vet hur man gör?
PS sitter på pappas bärbara nu DS
stavfel och gramatikfel bjuder jag på, sorry är så lack !
mina föräldrar blev skitarga på mig och jag arg på mig sj.. dagen efter bestmde jag mig för att köpa en ny dator så jag ringde till en dtatorbutik och bad dom bygga ihop en hyfsad dator. jag åkte och hämtade den och betalade typ 7500 för den dom sa att ja fick halva priset på en skitbra virusprogramm som egenlitgen kostade 1000 men fick den för 500 men jag sa att ja inte ville ha ett för ja tänkte ladda hem. när jag kom hem så laddade jag hem
ett virusprogram och det va virus i det så min dator gick SÖNDER ...
Iallafall nu måste jag formationerna eller vad det heter nån som vet hur man gör?
PS sitter på pappas bärbara nu DS
stavfel och gramatikfel bjuder jag på, sorry är så lack !