Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Läraryrket - drömjobb?

Postat av minifL den 26 September 2008, 16:53
4 kommentarer · 58 träffar
Jag har jobbat som hjälplärare aka lärarassistent nu på en låg- och mellan-stadie skola ett tag och det är väl ett helt okej jobb med okej lön. Grejen är den att på den skola jag jobbar är det jag och tre killar till som jobbar och resten är tjejer (kvinnor). Av alla dessa kvinnor finns det några som jag klassar som MILF, och utöver dessa MILF-lärare finns det extremt många mammor till ungarna i skolan som jag klassar som MILF.

Hör till saken gör även det att den klass jag kallar för hem-klass har en lärare som är den finaste av alla på skolan (head MILF) och hon klär sig på ett sätt som visar många av hennes fina sidor som tex. tröjor med en u-ringning som gör att man ser mycket när hon lutar sig fram osv.
Hon är en tvättäkta milf-lärare som man bara ser på "film" med kjol och glasögon ibland osv..

Detta tänder förstås till lite hos mig och det känns som att jag ska försäga mig hela tiden så hon förstår vad jag vill göra med henne och ibland känns de som att hon har samma tankar men jag vet inte hur jag ska göra? Ska jag köra på och kanske totalskämma ut mig och få anklagelser om trakasserier eller är lärare i medelåldern så "kåta" som man kan inbilla sig?

Diskussionsämne: Vad ska jag göra?
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..