Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"Högg" en kille :S

Postat av norrlandb1 den 26 September 2008, 15:01
54 kommentarer · 228 träffar
Hojj! Ledig idag på fredag, så det var lite fest igår såklart.

Men fest är ju inte alltid bra..Var på en fest, alla hade trevligt :P! Tills ungefär 22.00 -_-
En kille kom fram och tog min tjej på röven, eftersom jag har sagt att jag inte ska slåss så puttade jag bara bort han och skrek först, han fattade nog vinken för han gick därifrån. Kände mig såklart glad, slapp ju att slåss.
Efter typ 20-30 min så kom han tillbaka med 4 av sina maffiga feta anabola polare, mina polare fattade ju att något skulle hända så dom ställde sig bakom mig ofc.
(3 av dom är utländska och slåss med kniv och sånt, men efter lite dricka backar man ju inte, 2 svenskar som bara är störda och slåss med allt)
Två drog kniv och pekade med den mot min flickvän och gjorde "du-ska-dö"-tecknet. Blev flyförbannad, slängde min sjuttis mitt i ansiktet på han och började veva, alla började slåss. Det blev 1on1 med mig och en till, han hade sin jävla butterfly och viftade med den, vårdslös som jag är så sprang jag och skulle sparka han fick in en fot i sidan av hans mage så han gjorde en 180 och landade rätt så sin egna kniv..

Han är nu på sjukhuset nu, tror den tog i rätt så hårt.
Men till min fråga; kan jag få skit för detta? Var det mitt fel? :o
Föregående tråd
Nästa tråd

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..