Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Han såg ett UFO

Postat av THE AVIATOR den 26 September 2008, 13:09
60 kommentarer · 208 träffar
Shullul

Tänkte berätta en historia som utspelade sig under Juli månad 2008. Min familj hade sedan länge planerat en resa till Balkan( främst Makedonien ). Vi hade som standard att åka dit varje sommar typ, så denna sommar var inge avvikelse.

Iallafall så bestämde jag mig att ta med en god vän ( som är svensk ) med oss, frågade familjen och de godtyckte om förslaget. Vi resten iväg och kom slutligen till Skopje som är huvudstaden i det lilla landet Makedonien. När vi hade varit där ungefär 2 veckor så hade min kompis lärt känna resten av min familj som bor i Makedonien.

Iallafall så var det en helt vanlig kväll, klockan kanske var runt 22.00 och det var mörkt. Jag gick in och tog en dusch medans min moster, min kompis och min bror satt ute på balkongen. Efter min väl behövda dusch började jag gå genom hallen för att nå balkongen men på vägen så blev jag möt av min kompis som såg ut som att han hade sett ett spöke. Han berättade om vad de såg och alla stödje hans historia.

Det roliga är att min moster förstår inget Svenska och mycket mycket lite Engelska, medans min bror inte va kvar när de hade sett "UFO:t". Så min kompis och min moster skulle omöjligen ha kunnat svärva ihop en mytt historia för att lura mig.

Han berättade med en sån "passion" att det inte gick att tro att det var mytt. De hade sett något över huset bredvid, något som rörde sig över taket i ungefär 15 sekunder. Sen hade den åkt jävligt snabbt ungefär 200 meter till vänster och börjat ändra färg till grönt och vitt. Sedan hade den bara åkt iväg.

Eftersom min kompis är en av de absolut ärligaste jag känner ( han skulle inte kunna ljuga om han hade en pistol mot pannan och blev tvingad att ljuga typ ) så tror jag att det stämmer, de såg ett ufo.

Vad tror ni, finns det utomjordingar? Har ni skådat något onaturligt i luften?

Utomjordingar

122 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..