Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ventrilo server! + vinster etc

Postat av Fakenick 189627 den 25 September 2008, 22:39
6 kommentarer · 68 träffar
Hej Fragbite! Jag kommer hosta en ventrilo server nu framöver, och jag vill ha in lite folk på den. Jag kommer hosta flera evenemang om det är intressant varannan vecka t.e.x dom som idlar längst tid på 2 veckor utan att deras channel e tom får 1 veckas warserver av mig eller liknande evenemang.

Jag vill alltså ha en bra atmosfär inne på min ventrilo därför så går jag detta. Det ska inte vara som vilken ventrilo server somhelst utan alla ska ha hört talas om den. Och såklart det är ingen public ventrilo ALLA får privata rum.

Så om någon e intresserad hör av er till mig via pm eller liknande. Jo pma mig om vad rummet ska heta och lösen och admin lösen för channeln så ni kan göra flera rum i channeln.

För att skapa diskuss: Tycker ni detta låter som en bra ide?

Och snälla fragbite poliser ta inte bort denna tråd. Jag tror detta kan bli något fint :D
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..