Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad skulle ni göra?

Postat av Drakkelol den 23 September 2008, 20:16
30 kommentarer · 242 träffar
Tänk er denna situation; ni går i 9:an har nyss haft idrott ska duscha o när ni står där i duschen kommer eran polare in som är större o starkare än du själv med en mobil o filmar.

Några dagar senare säger han att han ska lägga ut den på youtube o så klart vill inte ni de men ni får tillslut bort den från mobilen o han säger att han ändå kommer filma något värre o skrattar.

vad skulle ni göra?

o så klart så har ju detta hänt mig, gillar inte att han ska hålla på såhär hela tiden, fett drygt..

Edit;

har nu fått fram vad han heter, men de kunde ni själva lista fram efter som han har kommenterat tråden....

här har ni iaf länk till honom http://www.fragbite.se/?userID =25141

ngn som vill ha hans msn? skicka pm så ksk jag ger er den.

Edit2;

Var nyss på affärn skulle köpa lite cola så var snyggvhe där :S han hotade mig att han skulle spöa mig på skolan imorrn :S är fett skraj atm, vafan ska jag göra? :S

Edit3;

Försökte undvika snyggvhe på skolan så gott de gick, men tillslut fick han tag på mig så sitter här med blåöga o sprucken läpp, vad tycker ni jag ska göra? anmäla?
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..