Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

sjukt granne

Postat av Judge Dredd den 23 September 2008, 09:26
19 kommentarer · 38 träffar
Nu är det så att jag har en otroligt sjuk granne som gnäller om allting kan inte inte ens spela musik, nu i helgen var ett par polare hos mig och vi skulle förfesta innan vi skulle iväg, då ringer han till mig helt plötsligt och frågar om jag kan stänga av musiken för han hade huvudvärk?! wtf klockan var 22:15 typ så jag höjde volymen ett tag typ i 10 minuter sen drog vi, orkar inte med att han ska gnälla, btw han är jehovas vittne

edit

snacka nyss med min hyresvärd, tur att jag ligger på hans goda sida sedan jag har hjälpt han med diverse saker i sommras, han vart bitter och sa att jag skulle fortsatt spela till klockan 23:00 om det var så, och om grannen gnäller igen så skulle jag höra av mig ;D, jag funderade ett tag på att gå ner och knacka på och kanske spotta han lite snabbt i ansikte sen glida där ifrån men det skulle kanske inte vart någon höjdare

tack
Föregående tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..