Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet Problem

Postat av SvampeN^ den 22 September 2008, 20:55
11 kommentarer · 108 träffar
Tjena, har ett problem som jag har haft i många år nu. Det är så att mitt rum ligger på övervåningen och har 1 telejack, våran trådlösa telefon är inkopplad i ett jack på nedanvånigen och i källaren har vi ett jack som ska vara huvudjacket. Nu är de så att vi har flyttat upp jacket från källaren upp hit på övervåningen men hjälp av någon förlängning eller något, så jag har 2 jack på mitt rum.

Problemet är att jag har modemet inkopplat i det nya jacket "huvudjacket" + att jag har min telefon kopplad i det jacket, men när någon ringer till oss och man svarar med den telefonen som är på nedanvåningen så bryts internet i cirka 30 sec, så varje gång man trycker på den "gröna" svarsknappen så dör internet.

Jag har även provat att koppla modemet och min telefon i det andra jackat jag har på mitt rum, som var där från början. Men det är samma problem med det.

Så nu undrar jag om någon här har en aning om hur jag ska kunna lösa detta problemet. För det är sjukt störigt.

Mvh SvampeN^

Obs! Där finns säkert en del stavfel men ni behöver inte lägga energin på det.
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..