1
bilddagboken på mitt firefox 3 e konstig
Postat av Låst konto 146056 den 22 September 2008, 19:48
10 kommentarer · 73 träffar
tjennare satte mig vid datorn idag efter skolan hann inte göra så mycket mer än att öppna dörren för en kompis . han sätter sig me en gång vi min data o går in på bdb aka bilddagboken :/
Nu när han gått skall jag gå in och kolla på mina bilder men det enda som händer er att sidan verkar uppdateras men inget händer ... när ja håller me musen över en bild villken som helst altso inte själva bildden utan datumet bilden ligger på så ser jag länken där nere precis som den skall vara men ja kan inte trycka vänster klick och få upp bilden utan ja måste ta " öppna i nytt fönster eller flik för att det skall funka.
Vetnågon pro problemet -.- får verkligen kramp utav detta :@
Nu när han gått skall jag gå in och kolla på mina bilder men det enda som händer er att sidan verkar uppdateras men inget händer ... när ja håller me musen över en bild villken som helst altso inte själva bildden utan datumet bilden ligger på så ser jag länken där nere precis som den skall vara men ja kan inte trycka vänster klick och få upp bilden utan ja måste ta " öppna i nytt fönster eller flik för att det skall funka.
Vetnågon pro problemet -.- får verkligen kramp utav detta :@