Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WAR- help plz!

Postat av Jollepop den 21 September 2008, 00:28
9 kommentarer · 71 träffar
Tjo fb!
Har seriösa problem med warhammer online som jag hoppas kunna lösa med eran hjälp! Det är så att spelet är helt ***** ospeltbart på min dator, fast jag har minimum requirementsen=S har visserligen bara grejer i burken för minimum(sitter på en äcklig laptop). men dom problemen jag får me spelet måste nästan bero på nått annat.

Vet ej om detta har me lagget att göra men de e sjukt skumt iaf . jag kunde logga in och spela utan att behöva regga nån kod!?!? Asså hade varken registrerat timecard eller själva spelet, ändå kunde jag komma in på servrar.

När jag kom in första gången( allt på low) va de så sjukt laggit, började med hyffsad fps, men juh längre jag lira desto sämre vart de (snackar asså 0,5 fps). Men så fort jag stannade så flöt allt på normalt.

Testade sedan starta om spelet men med liknande resultat, men de gick ändå bättre. Gjorde en Empire ist för hi-elf. även fast det inte var lika laggit va de ändå illa, så testa starta om datorn. Denna gången hände nått lite underligt, jag kunde varken hoppa eller "svänga" med min gubbe. De ända jag kunde göra var attgå framåt. Gick in på setting för o kolla bindsen, men allt var i sin ordning...

Testade nu att regga spelet på deras sida och göra en filecheck. Startade spelet som Hi-elf o de va laggkalas igen, asså SJUKT laggigt. Så tänkte att de kunde va nått som va fuckat me hi-elfs start område, gjorde då en gobbling.

Grejen var att nu va de inte alls lika laggigt, laggar dock när jag springer på områden me mkt folk, men när jag står still e de bra fps, även om de e massa folk som joggar förbi. Men såfort jag börjar springa känner mitt spel för att droppa fps:en.

kan oxå nämna att jag inte kan se hur många char's jag har på olika servrar.

mina specs:
2 G RAM
ATI x1400 128mb
Intel Core Duo cpu @ 1.66GHz
Mer än 15 G lidigt på HDD iaf!!

Förlåt för att jag skrev så mkt, tycker bara att allt e så sjukt skumt, speciellt att jag kunde lira utan att regga nån kod på accountet...om de har nått o göra me mitt lagg vet jag inte, borde juh inte påvärka kan man tycka.

Hoppas nån har nått vettigt att komma me=)
NEED YOUR HELP FB!
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..