Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Zac Efron @:

Postat av Bananpontus den 20 September 2008, 23:24
96 kommentarer · 221 träffar
Nu är det så att jag har börjat bygga upp ett rejält hat mot en kändis vars namn är ZAC EFRON. Mitt hat är baserat på att varenda flicka i min ålder drömmer om att ha honom och pratar om hur bra o söt han är...

Man blir ju så jävla irreterad, vem bryr sig om en kille som varit med i en jävla musical film, bara för han har fina ögon. För er som inte vet vem killen är så kolla linken http://img2.timeinc.net/people /i/2007/database/zacefron/zac_ efron300.jpg

Men det är inte bara detta som gjort mig upprörd, det är även så att när jag har sex med min flickvän så tänker hon på Zac, ni kanske undrar hur jag kan veta det. Jo för hennes bästa kompis(som råkar vara en god vän till mig) har berättat det för mig. JAg vetefan vad jag ska göra jag känner mig förblindad av hat till denna människan.

Jag vet att ni finns där ute som har upplevt samma sak som mig, please berätta hur ni tar hand om problemet eller finns det inget jag kan göra åt saken ?

Tack på förhand en väldigt arg ungman!

Eftersom min flickvän fortfarande tänker på honom så har jag bestämmat mig för att dumpa henne, hoppas det är rätt beslut...

MItt hat är värre än någonsin!
Föregående tråd
Nästa tråd

96 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar