Nu är det så att jag har börjat bygga upp ett rejält hat mot en kändis vars namn är ZAC EFRON. Mitt hat är baserat på att varenda flicka i min ålder drömmer om att ha honom och pratar om hur bra o söt han är...
Man blir ju så jävla irreterad, vem bryr sig om en kille som varit med i en jävla musical film, bara för han har fina ögon. För er som inte vet vem killen är så kolla linken
http://img2.timeinc.net/people /i/2007/database/zacefron/zac_ efron300.jpg
Men det är inte bara detta som gjort mig upprörd, det är även så att när jag har sex med min flickvän så tänker hon på Zac, ni kanske undrar hur jag kan veta det. Jo för hennes bästa kompis(som råkar vara en god vän till mig) har berättat det för mig. JAg vetefan vad jag ska göra jag känner mig förblindad av hat till denna människan.
Jag vet att ni finns där ute som har upplevt samma sak som mig, please berätta hur ni tar hand om problemet eller finns det inget jag kan göra åt saken ?
Tack på förhand en väldigt arg ungman!
Eftersom min flickvän fortfarande tänker på honom så har jag bestämmat mig för att dumpa henne, hoppas det är rätt beslut...
MItt hat är värre än någonsin!
EDIT: Själv så hatar jag,
http://seat42f.com/site/images /stories/tvshows/OneTreeHill/2 008Promo/one-tree-hill-lucas.j pg , min brud har bild på han på sitt rum :P HauiaUEAUhaoe, hon säger jämt att han är så snygg, fast säger att jag är snyggare så de är ju chill ;d
Jag tror Zac er Gay, han klär o upför sig som en Gay.
http://www.krpmag.com/blog/wp- media/2008/03/zac-gay-kiss.jpg
Seriöst #0, Zac har utseende som få killar har och det bara att acceptera det. Nu vet jag inte hur du ser ut eller hur du är som person, men som sagt Zac har något som få har. Du måste förstå att det finns i många tjejers drömmar att få leva ihop med en snygg kändis kille. Det är helt normalt, och jag tror fan du med skulle vilja leva ihop med någon snygg kändis brud, eller hur?
Och kanske din brud tänker på honom när ni har sex, men vad gör det dig för någon skada? Så länge hon inte stönar namnet Zac eller något sådant så borde det ju inte störa dig så himla mycket. Du kan ju inte bestämma vad hon ska tänka på precis
Och nej du har inte alls antytt att han är gay. Dock va det inte menat mot dig. Det jag menade va att många killar tycker att kändis killar som ser bra ut är gay, även om dessa kändis killar har flickvänner. Ta t ex Idol Danny, Han har flickvän och allt. Ändå om du går in på youtube och kollar på någon EMD video så kan jag nästan slå vad om att du hittar ett antal kommentarer från avis killar om hur gay han är och allt... Jag blir bara så himla less på det alltså
Dock så hatar jag Paris Hilton mest av allt på denna jord!. Den dag som hon går bort kommer att bli den bästa dagen i mitt liv.
Jag är Kille och absolut inte gay på något sätt. Så jag är inte avundsjuk på något sätt. Bara trött på en äcklig bimbo som syns överallt utan att göra någon som hellst nytta på jorden. Tack gode gud fick hon lite sorg när hennes äckliga små hundar blev uppätna av vargen! Mohoaha.
AB ljög/fick falska uppgifter. (stog det idag)
HETASTE JÄVLA TJEJEN I VÄRLDEN<3
bra sångröst,
spelat i många filmer,
vadfan mer kan man vilja ha
Tack för mig
Romeo!
<3
#7 Han är ju föfan snygg. Lucas i OTH in my heart!
Lägger mig någonstans mitt-emellan. Nog för att jag är mån om mitt yttre, men det finns faktiskt gränser och enligt min åsikt är smink(etc) något som tjejer kan underhålla sig med.
Men alla får väl se ut som dem vill, bara man trivs med sig själv så.
hehu
Jag hatar honom också.
Konfrontera henne med det då? vad har hon till sitt försvar!?
Själv vet jag ju inte om andra folk tänker på andra när dom ha sex med sin flick/pojkvän så.. fantasier ska man nog inte säga till folk..
"det man inte vet har man inget ont utav"
OnT; #64 hur mkt hade du tänkt dig?
Fyfan vad förolämpad jag skulle ha blivit^^
Inget fel på snubben ju.
#19 Jag håller med. Dock är det lite extremt om hon tänker på honom under samlag med sin kille. Det skulle ivf jag ta illa upp av.
Kvittar om hon vet det elller du inte vet det rent moraliskt fel imo, Hade själv gjort slut om det vart så illa jag valt en sådan tjej som avtänder mig så starkt.
Fråga henne nästa gång nio träffas om hon tycker du är lik honom btw rofl.
Nä fyfan dagens ungdomar antingen har dom noll koll hur dom ska klä sig ta hand om sig eller så vet dom inte hur man tillsfredställer varan! skäms!
jag tror du ljuger :]
inget snack om att han ser bra ut.
Patetisk är du!
Tjejer tänder på "söta" killar som honom det finns inte mycket att göra åt det