×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Laptop garanti, de säger olika

Postat av Banansmet den 20 September 2008, 10:27
13 kommentarer · 63 träffar
Tjena!

Jag skickade in min dator genom elgiganten för någon vecka sedan, jag hade innan ja skickade in den pratat med någon på Packard Bell och han hade sagt att min skada i skärmen skulle täckas av garantin, så nu har jag förväntansfullt väntat på att få en lagad skärm på min laptop eller en helt ny dator eller någon annan typ av ersättning.

Iaf. I förrgår ringde någon snubbe och han sa att skadan inte skulle täckas av garantin och att jag skulle få betala 3000~ nånting ifall jag ville ha det fixat? + att om ja ens skulle få tillbaka den med skadan kvar skulle det kosta 400? även fast ja inte har haft någon vetskap som helst att det ska kosta något överhuvudtaget, för den första snubben sa att packard bell självklart skulle stå för dom kostnaderna.

Vad ska jag göra tycker ni? "klaga" mig till en ny fixad dator? eller vad?
Själv tycker jag detta är skitdåligt gjort av dom.

Mvh, tacksam för svar...

Vad tycker du om dålig support?

9 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..