Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

misshandel???

Postat av piszkosfredi den 20 September 2008, 10:20
70 kommentarer · 119 träffar
tjena, tänkte fråga vad ni tycker om ensak bara.

Jag var ute igår med några polare och drack lite sådär typ, sedan skulle vi går ner mot stan för att gå på max och äta mat och träffa folk typ så vi börjar gå och jag och en annan polare kommer ifrån dom andra för att vi är lite snabbare.

vilket fall så börjar vi typ driva runt och klättra upp på saker(fråga mig inte varför, det har jag inte den blekaste om)och typ lyktstolpar, iallafall min kompis klättrar upp i en liten sån lyktstolpe, och råkar släcka den pga vibrationerna som blir när han klättrar.

då kommer en snubbe förbi och släger ur sig kommentaren "Moget" då frågar min kompis "vadå moget?" då säger han igen "Ja jävligt moget" och min kompis säger "varför var det så moget?" sen säger han "ni behöver inte prata som att ni vore från rinkeby".

Jag är mörkhyad så jag blandar mig in i det och säger "vad spelar det för roll om vi pratar som om vi vore från afghanistan eller rinkeby" då säger han med en ironisk röst när han ser mitt ansikte "ojj jag såg inte" jag blir då ganska arg och puttar iväg han och skriker "stick härifrån" då vänder han sig om och tittar på mig då skriker jag igen "stick jävla idiot!" min kompis frågar i följd med mitt skrik "är du rasist ditt cp?" han svarar "nej..men"

då kommer jag och puttar till han så han snubblar iväg och börjar springa därifrån, jag och min kompis är typ inte ens arga så vi börjar lunka vidare, 15 min senare när vi nästan är framme på max så kommer det en polisbil och svänger in rakt framför oss och säger "stanna" vi stannar såklart och ser vad han har och säga, han säger typ nånting i stil med "den här killen har allstå sagt att ni har slagit och sparkat på honom och han har jätte ont i vaden och armen" jag frågar då "har han några märken?" han svarar "nej" då säger jag "men har vi misshandlat han då eller?" och han svarar "ja det kan tas som misshandel"

vilket som kommer en andra polis bil plockar upp oss och skjutsar in oss, jag och min kompis berättar typ 2 gånger vad som hänt sen får vi åka hem morsan blir arg som vanligt men det kan jag leva med.. det jag ville fråga var

Tycker ni detta är en misshandel?
Föregående tråd
Nästa tråd

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 70 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..