Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tungpiercingsproblem1

Postat av Hely den 20 September 2008, 00:19
7 kommentarer · 165 träffar
Vet att jag har varit tjatig, men anyway. Jag gjorde min tungpiercing för 1.5 vecka sen. Eller ja, 2 veckor på tisdag. Men jag var in där i måndags och visade min piercing. Han sa att det var en liten infektion eller något eftersom det varade lite. Han bad mig använda hexident. Jag gjorde det och efter två-tre dagar började det se bättre ut. Men sen började jag "leka" med piercingen och råkade fastna med den i tanden. Det började blöda lite men jag sköljde med koksaltlösning. Sen upptäckte jag att piercingen "töjt" lite på tungan och bestämde mig för att inte "leka" med piercingen. Nu, 3 dagar efter ser det väl okej ut. Det varar fortfarande lite grann och det har bildats en lite hinna där det töjdes. Men jag brukar dock vara lite svullen i tungan just när jag vaknar. Bör jag undersöka piercingen eller vänta ett tag till?. det har ju trots allt inte gått så länge sen jag piercade den. vad säger ni?. Är tacksam för seriösa svar, och andra problem ni har fått som piercat.

För er som säger, ta ut piercingen, det är fult, fråga inte på fb och så vidare. snälla, skriv inte alls.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..