Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad är det vidigraste du kan tänka dig?

Postat av självsmek den 18 September 2008, 14:39
60 kommentarer · 204 träffar
Personlig smak och erfarenheter är något som alla bidrar till den ultimata mardrömmen. Kanske blev du tappad i en bunke fylld med vaginal svampkräm som liten, eller bara är jävligt rädd för feta människors fettveck? Men att skriva ut om det du tycker är det absolut äckligaste som finns är alltid bra.

En sak som åtminstonde jag finner sjukt äckligt är att tänka på är när ens vänner bajsar. Tänk liksom. ALLA du känner bajsar. Även din äckliga syo-konsulent och den feta bruden i kassan på hemköp. Alla dessa skiter. Till och med den snygga bruden hela plugget vill ha sex med lägger en kabel då och då.

Detta är något som åtminstonde får min snabel att krympa till kallbadsstorlek. Att tänka på när ens kompisar pressar, stånar och stånkar för att sedan föda bruna bebisar ur tarmen är något jag bara finner fruktansvärt äckligt. Det är inte själva bajsandet som jag finner så äckligt (Liksom det är ju alltid skönt att skita) men tanken på när ens vänner och bekanta gör det är något jag finner groteskt.

Tänk dig att den snygga tjejen i paralellklassen som precis alla drömmer om traskar in på toaletten för att "pudra näsan" Men istället drar hon ner byxorna, sätter sig på toaletten och lägger en riktig jävla sprutdusch av löst bajs. Eller som vi i folkmun säger "sprutdiareé"

Att tänka på även de snyggaste människorna som "sprutlackerar" är något som jag verkligen inte klarar av att tänka på. Särskilt inte sedan 2girls1cup-boomen förra vintern/våren. Att tänka på när de bruna så bebisarna trillar ut ur ens bekanta är bara så sjukt äckligt.

Liksom. Spelar ingen roll vem det är, men när Terroristerna ruschar tarmen ut ur nedre mörka så är det bara för mycket.

Så, vad är det äckligaste du vet?

EDIT: Målade en bild i paint på en man som bajsar i en glass bara för att jag har tråkigt.

http://img98.imageshack.us/my. php?image=bild4uj5.png

Var det du som stal den holländska osten?

66 personer har röstat

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..