Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Läskig kille!

Postat av ymee den 18 September 2008, 11:30
28 kommentarer · 271 träffar
Hellu fragbite! sry toppic:)

Behöver hjälp-

på skolan jag går på är det strängt förbjudet att röka inom ck 50 m runt skolan, så man får gå upp till en liten cykel väg bakom skolan.

Var där i morse på den vardagliga morgonciggen. Tog av mig min jacka och la den bredvid mig och snackade med polarna. När vi sedan drog in på första lektionen så kom jag på att jag glömt jackan...(10 min efter) så är jag påväg för att hämta den men,

Möts av en kompis som säger att ngn har eldat på den:o... jag går upp och ser att detta är sant, ett stort hål över hela ryggen. Detta var en fin vindjacka så jag vart vart/är rätt arg, jag vet nu vem det är och undrar vad jag ska göra. Han är mindre och knubbig, lika gammal som mig.

:detta hände i morse runt 9, sitter nu på lektion och ska snart ut och konfrontera honnom:) men hur?

edit: Gick från lektionen i 10 min nyss för han slutade sin lektion halv 12, jag ser han gå ifrån mig i korridoren med en lärare bredvid sig. De svänger in i en lektionsal och läraren går ut o snackar med mig och frågar va som hänt osv, snubben som eldat satt ine i klassrummet o grina... HAHA vilken fjolla, ska snacka med han/eventuellt slå han enligt fragbite efter han snackat med den där läraren och jag slutat min lektion, dvs nu ! nästa steg?

edit2: Snubben får inte gå utan lärare i korridoren nu så jag kan inte slå ner han eller snacka med han. Men fick snacka med rektorn som ringde närpolisen och där jag gjorde en anmälan och får nog ersättning för jackan som för övrigt kostade 2k. Blev hemskickad för lärarna trode det skulle bli bråk så nu är att frid och fröjd!

Tack för alla "tips" osv ;)

ursäkta stavfel och eventuella andra saker ni klagar på:)

/peace!

aum tot sum eller vafan snilleblixten säger!

ymee

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..