Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med en tjej :S

Postat av Oleq91 den 17 September 2008, 21:42
18 kommentarer · 143 träffar
Hej allihopa... Har ett litet problem som jag känner att jag verkligen behöver ta tag i och lösa, men det skulle underlätta jävligt mycket om man kunde få lite tips och få höra lite av era experiences kanske ^^

Hur som helst..

Jag har träffat denna tjej, som addade mig på msn för lite drygt ett år sedan nu...

Så vi har alltså snackat lite till och från på msn, allting som vänner osv. Men på senare tiden så har jag börjat vara med henne lite då och då osv...

Var väl för ungefär en månad sedan nu, som vi först var med varandra. Ska inte gå in på detaljer, men jag kan säga att varenda gång som vi vart med varann så har vi strulat...

Och nu så har vi väl varit med varann typ en 5 ggr ungefär...

Har även varit med hon och 2 utav hennes kompisar en gång kan jag tillägga ;<

Och för ungefär en vecka när vi var med varandra så gick vi hela vägen så att säga ^^ Vi hade sex...

Nog om detta... Nu så är det som så att jag känner ingenting för denna tjejen direkt. Känner mig inte kär i henne alls liksom, och varje gång jag är med henne nu på sistonne så blir jag bara sur på mig själv för vad jag lixom gett mig själv in på.

Och känslorna är ju inte liksom där, och då kan det ju inte bli något mer känner jag. Men hur ska jag nu förklara detta för henne på lättaste sätt? :S

I början så var jag ju med henne för att jag kände lite annat då, men liksom, jag har inga speciella känslor för henne nu, och det skulle bara vara dumt mot mig själv och väldigt dumt för henne i längden om detta nu skulle fortsätta..

Hon är ingen dålig tjej så, men... Ja.. Ni förstår...

Så nu vill jag liksom berätta för henne att jag inte känner något direkt, och att jag inte vill att vi ska gå nå längre, därför att vi båda bara hade blivit ledsna av det i längden. För hon gillar mig :S Och det gör hon verkligen..

Så hur ska jag ta mig till? Skulle föredra att använda mig av MSN när jag breakar down det hela. Men vad ska jag säga? Hur ska jag göra liksom? :S

Kom nu med massor av användbara tips och era egna berättelser ^^

Känner mig bara helt patetisk, menar, typ dirr efter sexet så vill jag inge mer :S Är inte en sån person alls, men jah, no feelings are there så..

Blev värsta boken nu, men om det fortfarande finns kvar några schnälla fbare där ute, så ^^ Tack på förhand!

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..