Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fråga om WAR.

Postat av Koettbulle den 16 September 2008, 23:00
18 kommentarer · 133 träffar
Tjenare. Har sett lite trådar om det nya spelet "Warhammer online" som snart släppts. Har ALDRIG hört om spelet förut och har aldrig spelat tidigare versioner.

Just nu har jag lite frågor för er som har spelat betan osv.

Eftersom jag spelat WoW i snart tre år så kommer jag kanske fråga om saker som finns i WoW men som INTE finns i WAR.

Först så vill jag fråga om det finns några "lag"? Dvs, goda / onda osv. Vad jag har sätt på sidan så finns det ett 'lag' som innehåller Dwarfs, Empire's och High elfs. Sen finns det annat 'lag' som innehåller Orcs / Greenskins Chaos och Dark Elf's.

Är detta korrekt?

Sen så vill jag fråga lite om quest systemet. Är det att man går fram till nån random quest giver och tar questen, gör vad man ska och sedan går tillbaks?

Loot systemet?

Hur funkar det? Är det samma som i WoW att det kommer upp en ruta där man kan trycka Need, greed eller pass sen så rollas allting.

Stat / Talents?

Skulle tro att det finns stats. Dvs agility, stamina och liknande. Vilka stats finns i WAR? Och sen talents. Som jag har fattat det så finns det classer också. Finns det talents för classer?

Kommer min dator palla spelet?

Har inga direkta specs på datorn men jag kan spela spel som CS Source, WoW och Assassin's Creed helt utan problem

EN Sista fråga. Kostnand? Vad kommer spelet kosta i månaden?

Finns säkert mer jag bör fråga men kommer inte på något just nu. Dessa frågor är kanske lättast besvara för er som har spelat WoW OCH Warhammer. Ursäkta för eventuella stavfel och tack på förhand
Föregående tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..