1
Marknadsundersökning.
Postat av robbzz den 16 September 2008, 14:19
15 kommentarer · 277 träffar
Hej.
Jag ska göra en marknadsundersökning för en grejj som vi eventuellt ska göra i vårt UF-företag vi ska starta upp inom kort.
Som ni säkert vet så när man kommer hem till någon och ska sätta på tv:n eller dylikt så finns de ofta 2-3-4 olika kontroller att välja på vardagsrumsbordet.
Så därför ska vi ska sälja paket med olikfärgade etiketter som är märkta för fjärrkontroller i huset, typ TV, video, dvd, stereo, lampor, förstärkare osv.
Skulle ni vara snälla och svara på några frågor?
Namn: För- och Efternamn
Ålder:
Vart ni bor:
Intresserad: Ja eller nej?
Vad kan du tänkas betala för en paket? (Kommer kanske vara till 10-15 olika komponenter) :
Ni får gärna komma mer förslag och förbättringar.
Tack för hjälpen om ni hjälper mig.
Jag ska göra en marknadsundersökning för en grejj som vi eventuellt ska göra i vårt UF-företag vi ska starta upp inom kort.
Som ni säkert vet så när man kommer hem till någon och ska sätta på tv:n eller dylikt så finns de ofta 2-3-4 olika kontroller att välja på vardagsrumsbordet.
Så därför ska vi ska sälja paket med olikfärgade etiketter som är märkta för fjärrkontroller i huset, typ TV, video, dvd, stereo, lampor, förstärkare osv.
Skulle ni vara snälla och svara på några frågor?
Namn: För- och Efternamn
Ålder:
Vart ni bor:
Intresserad: Ja eller nej?
Vad kan du tänkas betala för en paket? (Kommer kanske vara till 10-15 olika komponenter) :
Ni får gärna komma mer förslag och förbättringar.
Tack för hjälpen om ni hjälper mig.
Intresserad?
11 personer har röstat