Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pride = Så sjukt töntigt

Postat av Kimon den 16 September 2008, 13:45
86 kommentarer · 416 träffar
Seriöst.. Pride? Vad fan är det egentligen?

HOMOSEXUELLA ÄR REDAN ACCEPTERADE i samhället, varför ska dom springa runt och skrika "VI ÄR GAY! VI ÄR SÅ OSS SJÄLVA"?

Själv är jag hetero. Brukar jag och mina killkompisar springa runt och skrika "Vi är straight! VI TYCKER OM ATT HA SEX MED TJEJER!!!" NEJ, det brukar vi inte. SÅ varför ska vi då behöva höra på att bögarna gillar att sätta på varandra i anus?

De homosexuella som joinar upp i bögparaden måste ha missförstått någonting jävlgit mycket. Homofili är en sexuell rubbning i samma anda som pedofili. Ska även pedofilerna få springa runt i en stor jävla parad och ropa hur skönt det är att pressa småbarn? NEJ, just det.

Oavsett sin läggning behöver man inte tvinga det på folk, och skrika det i folks ansikten.

Homofilerna borde lära sig att hålla sin läggning för sig själv.

Precis som vi andra faktiskt redan GÖR.

*** TILL FRAGBITEPOLISERNA ***

Missförstå mig inte, jag har inte något emot varken homosexuella, pedofiler eller heterosexuella. Jag tycker bara att hela RRIDE fenoment är sjukt vridet och vrickat.

Är det någonting med tråden som ni inte tycker känns 'okej' så meddela mig bara så ändrar jag på det. Men som sagt, jag hatar inte någon läggning, så ta inte bara bort tråden utan anledning innan ni läst igenom.

86 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 86 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..