Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lynne Spears (Britneys mor)

Postat av YaphetS den 16 September 2008, 11:30
24 kommentarer · 386 träffar
Vill börja med att säga: jag har knappt fakta (förutom några aftonbladet-nyheter), detta är till stor del mina egna åsikter bara.

Som många säkert har förstått vill jag skapa en diskussion om Lynne Spears, kanske mer känd som Britney Spears mamma. Den som inte känner till Britney Spears har varit inlåst i en bur de senaste 10 åren. Iaf, är det bara jag som tycker Lynne Spears är en äcklig, otacksam parasitjävel?

Hon har nu skrivit en bok om sitt "liv". Aftonbladet säger "Nu avslöjar hennes mamma alla hemligheterna i en ny bok – och orsaken bakom Britneys kollapser.", och "Men Lynne Spears, 53, tvingades se allt på tv. Britney, 26, hade redan brutit all kontakt med sin mamma och bytt mobilnummer."

HERREGUD? Känns det konstigt? Hon är ett backstabbande äckel som egentligen inte har nån rätt att kalla sig mor till Britney. Hon är känd för en sak, henne dotter. Britney har säkert fixat miljoner åt henne, ändå är hon sånt äckel att hon skriver en bok om Britney Spears, och förmodligen nänmer saker hon förmodligen vill hålla för sig själv. Förstår inte hur Lynne Spears kan stå ut med sig själv.

Så, tycker ni Lynne Spears kan gå tillbaka till sin husvagn och suga kuk (TA DET LUNGT, FBPOLISER!! HON KOMMER ALDRIG LÄSA DETTA!! ETT SKÄMT INGEN KOMMER TA ILLA VID AV!!) eller ska hon fortfarande få stabba sin dotter i ryggen, samtidigt som hon glider fram på henne framgångar?

Lynne Spears?

63 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..