Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Toadrama

Postat av Njeewken den 15 September 2008, 21:46
8 kommentarer · 162 träffar
Jo , i fredags så skulle min käre mor gå ner och tvätta bilen (vi bor i lägenhet och mor har bilen i ett garage) så dum jag är så trodde jag att hon hade nyckeln med sig såklart , det brukar man ju ha när man går ut. Men de va inget jag tänkte på. Efter ett tag började min mage bli lite hungrig på att skita så jag satte mig på toaletten och drog en skit och njöt.

Men plötsligt så ringde dörren , så jag trodde ju att det var mor som hade glömt nyckeln eller något och ville in. Så jag gick och öppna dörren med nerdragna brallor + kalsonger och samtidigt som jag öppnade dörren skrek jag med en halvarg röst " fan det är ju upplåst" . Men när jag kollade vid dörrglänten så sg jag inte min mor, jag såg två 10 åringar som skulle slja jultidníngar.

Jag hade ju inte ens börjat torka mig så jag fick skutta baklänges till toan och sätta mig där. 10åringarna bara stog o glodde, Då sa jag skrattande " ööh , jag sitter och bajsar , vad vill ni" då sa den ena " vi vill sälja jultidningar" . Jag tyckte inte att det var rätta lget så jag slängde ur mig att det inet var rätta läget och dom fick komma åter. Efter dom hade gått , snacka om att jag garva.
Haha det värsta är att det är våra grannar, går förbi dom varenda dag när jag går till bussen.
Den här händelsen var rätt så rolig faktiskt :D
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..