Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Det stod en man bakom min soffa

Postat av charta den 14 September 2008, 22:16
95 kommentarer · 2 441 träffar
Igår kväll hände den läskigaste grejen mig. Var så sjukt jävla hemskt. Så här var det

Jag satt i min soffa och kollade på film helt ensam i min lägenhet. Jag har min soffa placerad i mitten av rummet och min tv mot fönstret och bakomfönstret är en balkong, balkongdörren är precis bredvid tvn. Hoppas ni förstår. Jag bor på femte våningen!

Jag sitter i min soffa och kollar på film och märker helt plötsligt att det står en man på min balkong, jag är helt säker på att han står på min balkong. Jag blir mycket rädd direkt och bestämmer mig ganska direkt att ringa polisen, jag har nu låst in mig i mitt sovrum. Det ringer 20minuter senare på dörren och jag går ut och öppnar, det är polisen. Dom går ut på balkongen och kollar. Det finns inga som helst spår av att någon skulle ha stått på min balkong. Och nu kommer det absolut äckligaste.. Polisen och jag hittar lerspår, fotspår bakom min soffa!!! Soffan som jag satt och kollade på film i. Det måste alltså ha stått någon bakom mig, och han måste ha speglats i fönstret framför mig så det sätt ut som om han stod på balkongen. FATTA HUR ÄCKLIGT?!?!

Jag känner typ att jag aldrig vill vara här mer igen, iaf inte ensam.

Har ni varit med om något liknande? Hur ska jag göra för att komma över min skräck att vara ensam i min lägenhet? Snälla hjälp. Och strunta i kommentarer som "myt" för detta är 100% sanning trots att det låter helt jävla wierd!

95 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 95 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..