Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FlickProblemeN :/

Postat av HemmaFruN^.^ den 14 September 2008, 21:43
49 kommentarer · 53 träffar
Hejhej. Jo det är så att en jag o en tjej i min klass har typ börjat ses lite. O hon e typ fett attraherad av mig o vill ha mig osv..så ja vi hade då sex osv..Vi har hållt på i 1 vecka dvs sen jag först träffade henne.
O nu typ kallar hon mig älskling osv o håller i min hand när vi går ut på stan osv, okej kanske för hon fick respons på allt men ändå.

Problemet är att jag gillar inte henne egentligen. Först trodde jag det men desto mer jag lärde känna henne osv så e jag nästan ecklad av henne :s

Så de va tom jag som sa att jag ville gå när jag kunde typ sätta på henne hela natten så kom jag på nån bortförklaring.

Problemet e ju nu att hon tror ju att vi e nästintill att bli tillsammans om vi inte redan är det.

Och jag vill inte vara dum mot henne och säga att jag inte gillar henne och inte mår bra av att vara med henne då jag inte visat det på något sett innan heller.

Så...hur ska jag göra ska jag bara dissa henne på måndag, vi går ju i samma klass så de blir ju ganska svårt shit....vilken röra när jag tänker efter, hon kommer typ sätta sig brevid mig o ta på mig osv, vafan jag kan ju inte ta bort benet eller handen...sådär helt plötsligt..

Nåra förslag, liknande händelser och hur de slutade?
Föregående tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..