Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hollow Earth

Postat av RAG den 13 September 2008, 22:44
15 kommentarer · 251 träffar
1. Inledning.

Jag har länge tyckt att "FeS"(Fick en Snilleblixts) Trådar är totalt funtade!. Då hans källor
är från något skitställe. Och dom mesta "BEVISEN! Är bilder (Obs, målade bilder). Eller bilder på något helt annat.
Hans bevis är för det mesta hypoteser. Så nu tänkte jag att vi skulle gå igenom lite utav dessa grejer han skrivit eller länkar till i hans senaste tråd om
Hollow Earth.

För att hänga med på mina svar måste ni switcha lite mellan våra trådar så ni hänger med på hur jag har svarat.
Har inte svarat på allt i rätt ordning men ni fattar nog när ni läst imellan våra trådar en stund.
Är bakfull och hade inget att göra idag! SÅ JAG LÄSTE nästan alla hans skit källor.

2. (Vetenskapen och Hollow Earth.) Vadå vetskapen om Hollow earth?,

1. Första länken han länkar i denna punkt är väll ändå en samling teorier, från andra drömmare, med HYPOTESER om att jorden är ihålig.

2. Det finns tidskrifter om allt, Och folk som varmt förespråkar om allt möjligt i hela världen.

3. Patenter kan man söka på allt här i världen, så det är ingen märkvärdigt.

4. Den "SERIÖSA VETENSKAPEN" Du länkar till är 1 Far och Son som vänligen visar sin teori på hur det hela står till. Fortfarande bara hypoteser.

Det du länkar till är juh folk med hypoteser och teorier. (INGA BEVIS!)

FAIL!
---------------------------- ------------------------------ --------------

3. Seriös media om Hollow Earth.

Hahaha, Seriös media, jahapp och vart vill du komma?
"New York Times" länkar till en jävla book, So what?

FAIL!
---------------------------- ------------------------------ ----------------

4. Vetenskapliga avhandlingar om Hollow Earth. RÄTTELSE (Avhandlingar om Hollow Earth)
http://sv.wikipedia.org/wiki/V etenskapliga . Detta saknar VERIFERBAR information.

1. Det första du länkar till här är en som har doktorgrad. Och JA då kan man skriva Avhandlingar, Yes det stämmer, men fail på även detta,
då han bara har teorier och hypoteser.
Kan ta det som står när man trycker på länken tex. (Could the planets Mercury, Venus and Earth be hollow?) Lägg märke till "Could-?"
han har säkert några fina tankar på hur det KANSKE kunde ligga till.

2. FORTFARANDE HAN BEVISAR INGENTING, DET ÄR HANS TERORIER! IDEER! FATTA. Och som han skriver själv han är fett mobbad eftersom ingen tar han
seriöst, Ingen som ens vill titta på det han tänkt på.

3. Den här hoppar jag bara över, (Avhandlingen "Hollow Earth", av Raymond W. Bernard, Ph.D:) Läste igenom allt, och det var ganska likt dina trådar
bara meningslösts dravel. Och sånt kan jag lika gärna njuta av i dina trådar som från någon annan sida.

4. Läs gärna denna sidan så får ni läsa "Bevisen" hahaha... Sorligt att du kallar detta för BEVIS!?
http://www.bibliotecapleyades . net/tierra_hueca/earthinterior /contents.htm

5. Härifrån skiter jag i resterande punkter då ALLA länkar är skittråkiga "Avhandlingar", om hypoteser.

FAIL!
---------------------------- ------------------------------ ------------------------------

5. De fyra huvudmodellerna kring Hollow Earth.

1. Ingen kommentar om denna länken. 4bilder om 4 olika teorier om hur det skulle kunna se ut. Ganska bra om man vill leka med tanken på hur det
skulle kunna vara.

---------------------------- ------------------------------ -----------------------

6. Hemliga underjordiska tunnelsystem!
Fyfan vad "Hemliga" om nu du lyckats ta reda på det ;) hahaha, fail redan här.

1. Första länken VARSEGOD klicka in er där. Rubriken LYDER

Mysterious Tunnels
"Strange tales of subterranean civilizations, cities and ancient technology"

2. Andra länken är löjlig". Gå gärna in och Läs själva "Legenden säger att bla bla bla.. "

3. Resterande länkar orkar jag inte gå in på.

4. Sista länken är dock bra, Men har inget att göra med Hollow Earth teorin.

FAIL!
---------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ---

7. Nordpolen och Sydpolen, strängt militärt bevakade!
1. Du gillar att länka från denna sidan va.? Hmm undra varför...
SKITER I RESTERANDE SKITLÄNKAR!

Jag får la googla lite och se om jag hittar ngt om att dessa är strängt bevakade av Millitär/CIA.
Hittade bara sidor vars namn var tex (ufoseeker, ufofinder, Truthseekers, hollowearththeory, ufetrhuth, truthisoutthere, iwantufos....

HITTAR BARA MASSA PÅSTÅENDEN FRÅN DESSA UFO SIDOR. Wonder why shitface.. =O

FAIL!
---------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ---

8. Hollow Earth i alla kulturer och religioner!
1. Första länken får me att le, då jag känner igen ett namn som jag ofta sett i allt matrial som FeS länkar till oss, BY JAN LAMPRECHT.
2. BY JAN LAMPRECHT
3. Värdelösa SIDOR och VÄRDELÖSA källor.
4. Nästan allt du länkar till är skrivet av BY JAN LAMPRECHT
5. BY JAN LAMPRECHT
6. BY JAN LAMPRECHT
7. BY JAN LAMPRECHT
8. FINNER DETTA JEVLIGT IRRITERANDE!
9. Som ni förstått har jag blivit trött och ballat ur lite grann! YES! Suttit och läst alla dessa skit länkar/käller i över 3 timmar nu!

FAIL FÖR FAN!
---------------------------- ------------------------------ ------------------------------ -----
9. Polarskenen kommer de facto från Jordens inre!

FORTFARANDE INGET SOM BEKRÄFTAR ATT JORDEN ÄR IHÅLIG!
FAIL PÅ DEJ!
---------------------------- ------------------------------ ------------------------

10. Alla planeter i vårt solsystem är ihåliga!

INGA BEVIS PÅ ATT Någon PLANET ÄR IHÅLIG!
FILMA INNIFRÅN ANNARS ÄR DET FAIL SÅKLART! FAIL FAIL FAIL!
KOLLA PÅ ALLA DESSA OTYDLIGA BILDER ASSÅ VAFAN ÄR DET MED SKÄRPAN!.

FAIL FAIL FAIL!
---------------------------- ------------------------------ -------------------------

11. Expeditioner som gjorts till Jordens inre!
Hmm undra varför inga filmer / bilder finns. FAIL! FAIL! FAIL!
Bara historier, GAMLA historier. FAIL FAIL FAIL!
INGA BEVIS på att det finns ett sådant ställe som någon varit på.! = FAIL!
---------------------------- ------------------------------ -----------------------
12. Böcker om Hollow Earth att läsas On-Line!
NEJ TACK!

13. VIDEO-filmer som bevisar Hollow Earth!
Men herrejävlar, Jo dessa filmer "Bevisade" juh verkligen att stället fanns. Tjenare din jevla cyckelpump.
---------------------------- ------------------------------ ---------------------------

14. Aktiva diskussionsgrupper kring Hollow Earth.
Och den enda som är aktiv där är väll DU och JAN LAMPRECHT antar jag!
---------------------------- ------------------------------ ------------------------
15. Slutsats.
Hollow Earth är en bra nattsaga iaf, men stället finns inte i verkligheten.
Kul dock att du tar något totalt puckat och försöker lägga fram bevis för det. ;)
Bevis som är hypoteser, teorier, dåliga bilder, och teknade filmer med knarkar musik. BRA JOBBAT!

############################ ############
16. Till diskussion!
Finns det ens något SERIÖST BEVIS för att Hollow Earth skulle existera,?

Snilleblixt har förlorat sin rätt i denna tråd att länka till ngn utav hans föregående trådar, eller föregående källor.
Om han nu kikar in dvs.!

###########################

Is God willing to prevent evil, but not able?
Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing?
Then is malevolent.
Is he both able, and willing?
Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing?
Then why call him God.

Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..