Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"You have a sercurity problem!"..

Postat av Obse den 13 September 2008, 20:28
16 kommentarer · 155 träffar
Hej. Lånade ut datorn till morsan 30 minuter, så kommer jag tillbaka till datorn och då står det : You have a sercurity problem! i en ruta längst ner i högra hörnet.

Så kom det upp någon ruta om ett virus program som heter Antispyware PRO xp eller nåt, som skulle ta bort virusen, dum som jag är så tröck jag "download" och har nu fått hem programmet och efter ca 1h sökning så klickar jag Remove infected files eller något liknande, då måste man köpa programmet och nu kan jag inte ta bort det heller? Det finns inte i lägg till eller ta bort program. Jag har sökt i alla filer och mappar på virus programmets namn och den hittar ingenting.

Nu till det jag vill ha hjälp med, hur ska jag få bort det här "virus programmet" och "You have a sercurity problem!" rutan som ploppar upp och då, efter den rutan har ploppat upp ploppar också detta virus programmet upp, riktigt irriterande och det går inte att göra någonting, att skriva detta har tagit ca 20 minuter..

Jag har också försökt med en systemåterställning och det står att det inte går att återställa datorn till det datumet och tidpunkt, har provat med alla datum och det är samma sak. Jo en sak till, jag kan inte heller öppna Aktiviteshanteraren för då kommer det också en ruta där det står att den är inaktiverad av administratören, fattar ingenting just nu..

Edit : Mitt andra virusprogram AVG hittar inga virus, och sen laddade jag hem ett annat virus program också, NOD32 och det hittade inte heller några virus..

Snälla, hjälp mig :) (A)
Föregående tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..