Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polarn blir konstig när han dricker

Postat av Polisen_Kalle den 13 September 2008, 19:59
68 kommentarer · 160 träffar
Igår var jag ute med polarna, först satt vi hemma hos ne kille och drack öl. Sen skulle vi gå till en fest där det skulle vara mycket folk. Hur som hälst när vi går till festen så möter vi två stycken killar i ungefär samma ålder som oss. En av dem hade glasögon. Då går min polare fram och säger "jävla glasögon orm" och lägger in en front spark i magen på honom. Han faller ihop och tappar luften helt. Sen går vi vidare och jag frågar honom varför han gjorde det. Då säger han att han tycker att det är äckligt med folk som har glasögon.

Sen på festen så är han allmänt jobbig, han går runt och kaxar och förväntar sig att vi andra ska hjälpa honom om han hamnar i bråk. När han tex stog och rökte så kom det och kille och frågade om cigg, då blåste han rök i ansiktet på killen och sa "nej jag röker inte". Sen askade han i håret på killen nån minut senare.

Killen är jättesnäll och tystlåten annars, men när han dricker så blir han sån VARJE GÅNG! Vad ska jag göra, han ska tydligen med ut ikväll igen, vi ska till nån fest i rågsved.
Föregående tråd
Nästa tråd

68 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 68 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..