Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

[Tävling + pris] Dator?

Postat av Tileoven den 13 September 2008, 15:44
23 kommentarer · 60 träffar
Tjena tjena Fragbitare, nu är det så att jag hade tänk mig köpa en bärbar dator och undrar om ni här skulle kunna hjälpa mig att välja ut den rätta. Pengarna har jag haft till den länge nu men jag tycker det är helt sjukt svårt att bestämma mig för vilket jag ska köpa.

Så nu vänder jag mig till er, finns många som är kunniga på datorer här och jag skulle verkligen uppskatta om dem kunde länka ett fint monster tilld dator. Som ni kanske ser i trådnamn ger jag ut pengar till den som hittar min präla, närmare bestämt 500:-.

Ni som tror att jag mytar kan ju bara bläddra vidare till ny tråd, ni andra kan ju alltid har chansen och leta upp en som passar mig.

Min bugdet ligger på 12.000-13000kr, jag vet inte så jätte mycket men jag har bestämt mig att köpa den BÄSTA jag kan hitta för dem pengarna.

Själv är jag rikigt usel på datorer och det känns inte heller som om jag behöver sätta upp några krav på hur den ska vara men tanke på att allt borde komma med som jag behöver. Kanske borde jag nämna att jag väljer hällre en bra kvalitets skärm i stället för en stor.

Så försök nu hitta den Bästa Monster Imba dator för min prisklass och lägga en länk så slänger jag PM till den person som länkat den dator som jag köper.

Betalning hade jag tänkt skulle ske över PayPal eller liknande om det går för sig.

Luktar det myt? Lägg länk och ta chansen ändå, vad har du att förlora?

Bjuder på att stavfel och säg till om ni vill veta mer info!

Ha det bra allihopa!// Tilie

EDIT: Den ska vara till spel/film/skola

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..