1
Madservers support?
Postat av akta|m4 den 13 September 2008, 08:47
1 kommentarer · 224 träffar
Tänkte bara fråga om det är någon mer här som har hyrt månadsservrar via Madservers.se?
Jag gjorde min bg-betalning via min internetbank i tisdags - och jag har fortfarande (efter 4 dagar) inte fått in ett rött öre på saldot på deras hemsida. Jag vet att 1-2 dagar är vad det står men nu börjar det bara bli löjligt.
Är glad att jag inte slängde in tusenlappar. Summan 200 spänn är högst symbolisk och det är inte pengarna det handlar om, även om jag inte skulle säga nej till att få dem tillbaka istället för att de ska vara låsta hos deras ägare - CMC-COMPUTER MEDIA COMMUNICATIONS AB - som inte heller går att få tag på. Well, summan är som sagt symbolisk vilket jag hävdat även till deras support som f.ö inte är direkt snabba att svara på vad som gått fel. Man får svar på IRC men inget definitivt eller konkret som hjälper en.
Avslutar med att säga att jag inte är någon retard och betalningen utfördes precis som det står att den ska göra på deras hemsida, dvs lägga mitt kundnummer i ett meddelande istället för att skriva ett OCR-nummer.
Någon som varit med om något liknande, och hur löste det sig?
Jag gjorde min bg-betalning via min internetbank i tisdags - och jag har fortfarande (efter 4 dagar) inte fått in ett rött öre på saldot på deras hemsida. Jag vet att 1-2 dagar är vad det står men nu börjar det bara bli löjligt.
Är glad att jag inte slängde in tusenlappar. Summan 200 spänn är högst symbolisk och det är inte pengarna det handlar om, även om jag inte skulle säga nej till att få dem tillbaka istället för att de ska vara låsta hos deras ägare - CMC-COMPUTER MEDIA COMMUNICATIONS AB - som inte heller går att få tag på. Well, summan är som sagt symbolisk vilket jag hävdat även till deras support som f.ö inte är direkt snabba att svara på vad som gått fel. Man får svar på IRC men inget definitivt eller konkret som hjälper en.
Avslutar med att säga att jag inte är någon retard och betalningen utfördes precis som det står att den ska göra på deras hemsida, dvs lägga mitt kundnummer i ett meddelande istället för att skriva ett OCR-nummer.
Någon som varit med om något liknande, och hur löste det sig?






